Godnatten

Funderar på att hoppa in i duschen nu och sen lägga mig och sova. Det vore jäkligt gött.


Kl 14.oo imorgon ska jag vara i vålberg på middag, mycket trevligt ska det blir. När middagen är slut ska jag tjuva med min grabb in till stan och hem till moster och pussa litte på Emelie gosan. På julafton skulle jag krama och pussa hejdå som alltid när man går från lillbusan, gång på gång sa jag att vi skulle ses någon annan dag men fick bara höra "ja, linda åka hämta kikke komma" jag: Neee Emi, jag ska åka och stanna där men jag tar med mig krikke någon annan dag :) "aaa linda åka hämta kikke komma" haha :P sen kom de med lite gnäll "Emelie täffa kikke" haha hon är för go. Ja så imorgon ska jag ta med krikke in så hon får träffa honom, trots att hon blir så blyg när han kommer :P Men men så är de.

Spelade bingolotto förut och va 1 nr ifrån helatiden, det va lite smått störande. Mamma satt med ett nr från 3 miljoner. Om hon va sur? Jooo kan man säga :P Lite smått bitter så :P Men de va ju sköjj, jag drog iaf in 125kr på triss :P Haha.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.



// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0