Efterlängtat

Ja nu är jag i vålberg, åh så jag har saknat min pudding :) Skönt att vara här. Haft en lite mysig kväll med svärmor medans bebb va på träning. Har även goast massa med Ida och Tommys hund Acheron, gosig liten (stooor) sak :) Han gillade dock att jucka på mig, vilke jag finner charmigt, meeeeen nejtack va :P hahah Nej fyfan, de är allt roliga. Passade Carros hund förut med, Milton, hur go som helst och duktig. Han kan sitt, ligg, vacker tass, rulla runt och dansa, skiiiiitsöt när han gör de. Han är en sån där fin draghund (vettefan vad hans ras heter) så han ser ju ut som en brun och fin nallebjörn. Har även gosat med en tredje hund idag. Så fruktansvärt söt och gosig som bara den. Nykomlingen i släkten, en liten spaniel valp. Dom är ju för söta när dom är så smååå :) Han är en riktig liten charmknutte :)

Idag blev det köpt en julklapp till mig, en biljett till Sonisphere :D Yeeeeey!!
Kommer bli sjukt roligt att åka till sthlm på det!

Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt. Sova snart kanske?
lite Tre Kronor är ju aldrig fel.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0