4 dagar kvar..

..tills jag får slita upp massa paket. Nu börjar man märka julstressen ganska mycket på folk. Folk som inte köpt någon julklapp alls osv. Igår när jag jobbade kom det dessutom in 7 tomtar på nöjes, trevligt trevligt. Men jag frågade då självklart vart mina paket var. Fick ett väldigt fult svar tillbaka som tomte nr 1-7 (?) tyckte var roligt. Jag tyckte väl inte svaret var roligt men man kan ju alltid hoppas att det slår in :P mohaha.

Nu är det bara en dag kvar för mig att jobba detta år, och det är gött som fan. Även om det inte är långt kvar på året så käns de bra att säga så :P haha. Men men nu ska jag se om man får något i magen sen ska jag dra med sötnosen in till stan och handla julklappar med honom. Jag kom på en sista jag ska köpa och han ska också köpa något. Skriver mer ikväll.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0