Att somna på dagen gör mig konstig.

Att somna en stund är ju underbart. men tre timmar är väl kanske lite väl länge vila. Eller aa, ungefär tre timmar. Jag blir så konstig. Känns som, ah jag vet inte hur jag ska förklara det men. Man vill somna om ungefär för man känner sig knepig. Men så går det när jag inte ställer kl eller något när jag slummrar till :P Fryser endel nu med. Funderar på att lägga mig i ett gottit bad men vet inte. En dusch funkar ju det med. Brukar bli lite rastlös när jag legat i badet ett tag. Är ju inte direkt så att man tar fram saker och leker med som man va liten. Jag är ju 21 och inte 1.

Kom o tänka på att det är ju inte sådär jättelångt kvar tills jag fyller 22. Fyller ju i januari så nu är det "bara" 5 månader kvar :P haha. Fan de va ett litet tag ändå da :P Tänkte att det va 4 kvar. Aja detta kommer gå snabbt iaf, så snart är man 22. Hahaha, snart :P Mamma fyller hela 44 år imorgon och jag har ingen aaaning om vad jag ska köpa till henne? Får kika runt lite imorgon. Hon jobbar ju ändå till 8 så jag hinner ju fixa iordning lite o så :) Ska överraska henne med lite saker tänkte jag :) Inte så jättelångt kvar tills älsklingen fyller 21 heller. Vad ska man köpa då tro? Men han fyller i oktober så har lite tid att fundera på, men tror jag har en liten aning om vad han ska få :)




Nu sitter jag och kollar på tv 4. Det är om familjer som har massa massa barn. Det där med familj är ju upp till var och en hur många barn man vill ha. Jag personligen skulle inte vilja ha en 7-9 barn. Man ser ju vilket heltidsjobb det är, visst är det ju med en eller två också men det är ju stor skillnad. Men jag beundrar dom som orkar och klarar av ex. 7 barn. All cred. Jag där emot tycker att det räcker med 2-3 :) Läste för någon veckasen att det va en som hade 12 barn i magen? Tror det va 12. De trodde risken va väldigt liten att något av barnen skulle överleva då mamman förmodligen skulle föda i vecka 20 redan. Tidigaste födda barnet som tidningen skrivit som överlevt va född i veckan 22 eller 23. Inte dåligt de. Liten barnet är då :) hehe. Nu va det ett litet tag sen jag fick pussa och busa med Ememlie, mitt kusinbarn. Men det blir det snart igen :) haha, den ungen är så otroligt rolig så ni förstår inte. Haha, blir endel skratt med busongen :)


// L.

Kommentarer
Postat av: Robert

Man sover på dagen :P

2009-08-27 @ 12:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0