When you grow up..

Ska jag rita ett kors i himlen, köpa dig en bukett rosor och ge dig en gratis resa till mars.  Nej, Johanna skulle ju styra upp massa av det där ;) Haha. Lite kul ändå. Ellen min babe, du är fan något av det finaste. Älskar ditt sätt så ujujuj :D

Nu måste jag ju bara säga.. YOU MAKE ME FEEL MMMMMMM :D
Grr nej nu måste jag åka och hämta Josefin. Hon och jag ska åka till Shippe. Ska dit och råna han på lite saker. Nej men kolla bilen och lite sånt. Sen ikväll blir det nog faktiskt utgång. Förmodligen. Jaaajaajaaa. Med Lina, elena o co. Ellen? Hoppas!


"Pöss da"




Kommentarer
Postat av: Johanna

i'm on it. planerna är snart helt klara. jag har kommit på en grej som ett litet bonus. Ist för att de ska komma hela vägen till mars så tkr jag farkosten kan sprängas i luften så vi är säkra på att de aldrig kan förstöra för oss mer ;)

2009-04-12 @ 13:46:44
URL: http://johannaemilie.blogspot.com
Postat av: L

hahah fan va nice. vi får dra igång vår nya tv show också.

2009-04-14 @ 03:52:43
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0