Torsdagen är över.

Torsdagen har gått ut på att leka med Lina för det mesta.  Va på bio med mamma och mormor. Det va trevligt. Vi såg Män som hatar kvinnor. Den va riktigt bra, se den! Innan bion va Krikke och Tim hemma hos mig. Skulle pierca dom. Det kom vi på när dom kom, så det va bara för Tim och åka och köpa ringar till honom och Krikke. Jag och Krikke va kvar hemma hos mig. Tog en cigg och snackade lite. Va skönt. Men blev lite kallt på ballkongen efter ett tag :P Dom fick sina piercingar iaf och imorgon vid tolv tiden kommer Krikke hit igen. Ska pierca han i näsan. Igen. Gjort det tidigare men han har tagit ur nästan alla sina piercingar, så nu blir den gjord igen. Va iaf och hämtade Elena och Lina efter bion. Åkte hem till Elena och myste en stund. Sen tog jag och Lina oss en liten drickkväll. Blev lugnt ändå men alltid kul att vara med Lina. Synd att inte Elena orkade mer. Men stackarn är ju sjuk så det va bäst att hon fick ligga hemma och vila sig lite.

Kul att du ringde förut :) Kunde snacka lite iaf. Lyssnade sedan på den nya låten. Alltid lite skrämmande att höra de första gångerna när man spelat in något nytt. Jag lät som en annan människa. Sjunger på ett helt annat sätt nu så inte så konstigt. Men det känns ganska bra tycker ja. Fick massa beröm att min röst utvecklats mycket sen första gången jag spelade in med Martin och Jimmy på Silverroom.  Känner själv också att jag kan göra så mycket mer med rösten nu. Även om långt från allt visas i nya låten. Videoinspelning månd- tisd. Ska bli kul. Neeeeeeeeeej, sova kanske?

We miss each other.. don't you think?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0