This gave me scars for life.. I don't want them..

Är de det här man förtjänar? Att kastas som en liten docka ner i ett stort vattenfall. Vatten kan man falla mjukt i men det kan även slå ihjäl en. Jag tror inte att det är så mjukt längre. Så många gånger som man hamnat där på en person bara. Hur släpper man något man så gärna ville se framåt med? Hur gör man det?? Är så trött på det här... Har spytt som en gris för att man mår dåligt. Orkar knappt gå upp ur sängen. Går till toan för att spy sen lägger jag mig igen. Kollade datorn och internet och jag blir bara mer och mer nere.. Hur tar man sig upp ur en sån här sak utan att behöva tappa allt på vägen? Hur kommer man över en människa som inte bara va en man älskade, utan även va en som man gav allt till? Känns som jag gett bort så mycket men inte fått något tillbaka. När man väl fick något togs det ifrån en.. Hoppas du är nöjd. Hoppas du tycker om att krossa någon totalt, för det är exakt vad du gjort.. Vill bara skrika och aahh... Vet inte! Åhhh,,, jag är så jävla förstörd, jag mår så äckligt jävla dåligt. hwdwuigbweuhbfvsyuhjfbgewuisjfbewjskb........... FUCK IT! DU HAR FÖRSTÖRT MIG!!! Kommer aldrig kunna bli som jag igen. Men man kanske ska bli som en viss människa ist. Total förändring. Från en som brydde sig och stöttade jämt oavsett vad eller vem det gällde, till att bli en fitta utan ryggrad och bara köra stenhårt på med att köra över folk. Skulle det vara bättre? Noll stöd, noll sympati. Fan för dig!



Vill bara somna och vakna upp en annan tid...





Kommentarer
Postat av: Emma

Man vet aldrig vad som är rätt att sägas till en vän i ett sånt här läge. :( Men jag kan i alla fall säga att jag tycker om dig sjukt mycket och att jag stöttar dig i ur och skur! Du är så bra Linda, PUSS PÅ DIG! :( <3

2009-04-13 @ 17:45:52
URL: http://emmaelefant.blogg.se/
Postat av: L

Tack gumman <3

2009-04-13 @ 18:45:45
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

stå på dig, låt dig inte själv luras gång på gång. sätt det säkra före det osäkra och tänk på dig själv i första hand. låt dig inte gå på hans strunt prat när han är ensam. låt honom inte lämna dig pga någon annan IGEN. ingen vill bli tagen i andra hand.

du skulle säkert kunna ha det mycket bättre, bara du tillät dig själv att få det - släppa honom på riktigt och träffa något nytt.

man lär sig utav sina egna misstag, inte utav någon annans, ibland kanske det krävs att man gör om samma misstag flera gånger för att man själv ska komma på vad som är rätt och fel, vad man är värd och vad man inte ska gå på mer.



kick it out, det klarar du nog med vänners hjälp !

2009-04-14 @ 01:03:44
Postat av: Ellen

You will always have me!

2009-04-14 @ 23:17:12
URL: http://milady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0