Natten är ung men inte så ung för mig som ska upp.

ja imorgon ska man upp. Ska åka bort över en dag. Kan jag behöva. Skönt o komma ut lite på havet. Men är tillbaka på torsdag igen. Kul när jag pratade med Josefin om det förut så sa jag att jag skulle ringa henne imorgon och ge henne massa kärlek och så, för man vet ju aldirg vad som kan hända, haha. Då kläcker sötisen "vadå finns det hajar i vattnet?" haha, som att jag helt plötsligt skulle hoppa av båten :P hahaha! Så knäpp hon :)

Har även sett bilder från fotograferingen som vi hade i söndags. Bilderna kommer bli coola faktiskt. Tycker jag iaf. Har några på datorn men lägger inte upp förens allt är klart. Men ni kan få ett smakprov på vår roliga och kalla dag. Det va svinkallt åt mig när vi fotade utomhus. Jag skakade som ett as. Eller va säger du Ellen? :P Dåå va det synd om mig :P

(klaga-ej-iloveu)




Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Det blev coola bilder :)

2009-04-22 @ 12:11:58
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: emma

hur snygga bilder som helst :D

2009-04-22 @ 12:12:11
URL: http://emmaelefant.blogg.se/
Postat av: Mailinn Hamre

Kjempestilige bilder! Jeg og vennene mine er stor fan av kick ;D !! Elsker musikken deres! Du er dødspen! :-)



www.mailinn91.blogg.no

2009-04-24 @ 18:14:35
URL: http://mailinn91.blogg.no
Postat av: Anonym

Härlig videon ;)



förutom er, som är helt underbara..så tyckte jag hon i slutet, med lockigt hår. hon verkade va en skön tjej också. skön=tjej som bjuder på sig själv, snäll och så :)

2010-07-30 @ 18:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0