Kväll med brudarna!

Japp, efter träningen drar jag till Elena och myser till det. Utgång? Vem vet. Är ju ändå Elenas sista dag i kd för den här sommaren. Och jag kan behöva tänka på något annat. Men krogen verkligen? Kommer bara va irriterad på allt som rör sig. Kärleken är fan svår och inte rolig alls när det kommer till en punkt att inte bli litad på trots ärlighet. Nog om det. Jag hoppas Elena får roligt i napa. Ha ingen ångest gumman. Du har gjort det rätta valet. Om kärleken är så stark som han påstår så finns den kvar, även om du bara skulle va borta i tre veckor. Kom ihåg det! :)

Lina är en tokboll. Tänkte bara säga det! Hej,



Skulle ha fixat en annan sak idag också.. Vet inte om jag vågar se det ens.. inte under de här omständigheterna. Känner mig rätt ensam i det.. Hur kul är det på en skala? ...... ungefär så kul.   Tack för "stödet"..... :/







Kommentarer
Postat av: sofie

om de är vad jag tror du ska göra så är vi iaf två linda :)

2009-04-29 @ 22:15:56
URL: http://soffelito.blogg.se/
Postat av: Linis

du är en knasboll Linda ;)

2009-05-01 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0