Kl 7 blev det i bilen till sthlm utan någon sömn alls natten innan..

Jaa.. När klockan va runt 5 på morgonen där så kom K och jag på att han skulle följa med till sthlm. Så iväntan på att han skulle komma hit så höll jag mig vaken för att gå ner och öppna porten. När han väl kom kunde jag inte sova. La oss i sängen och glodde på tv bara. När jag väl gick upp och mamma satte igång hårblåsen, då somnade smulen en stund. Bästa han vet att sova till hårblåsljudet ;) hehe. Väl åkte vi iväg strax efter sju. Trötta som små as va vi :P Vi somnade aldrig påvägen till sthlm dock. Utan satt mest och snackade och skrattade. "där kommer det en husbil, men inte är det något hus i den bilen inte" haha, krikke sa något som lät väldigt dumt så drog jag samma sak fast med en husbil. Jaa, det kom en milkobil eller liknande. Eller rättaresagt en vanlig bil med sån reklam på. Så kläcker sötungen "tror du det finns mjölk i milkobilen?" så va jag tvungen att driva lite om det (inte för att han va speciellt seriös med sin kommentar) Men vi hade kul iaf. "Dansken är här!!" Haha, ja herregud. Tog lite kort.. roliga kort! Krikke tog dock bort några. Men men så är det.

Konstigt nog så shoppade jag inte så mycket i sthlm. Men innan vi ens kom till affärerna tog K med mig ut på en liten prommenad bland sthlms husen :P Gick en liten omväg men det va mysigt. Väl vid drottninggatan mötte vi mamma och mormor igen.. Dags för shopping. Blev lite töjgrejer till öronen, tunnlar, en tröja, en väska och ett linne. Tror inte det blev något mer. Jag och K gick mest själva och vi va ju så trötta också, plus att krikkes ben höll på att gå av. Haha! Vi gick in i en affär och hittade världens gulligaste kläder. Tror vi båda blev väldigt kära i dom. Sen sa han världens gulligaste sak. Vilket jag hoppas att det ska bli. Vill inte ha det på något annat sätt :) "nooomean?" :D cutipie!

Efter att ha shoppat begav vi oss till ett fik med min kära kusin Paul som bor i sthlm. Va jättekul att träffa han igen. Jag och K ville fort till bilen sen då vi va jättetrötta vid det här laget. In i Pauls lägenhet en snabbis sen in ibilen och pang sov vi. Sov jätteskönt i Ks knä med min nyinköpta tröja som kudde. När vi vaknade upp i örebro bytte vi så han fick sova i mitt knä ist. Väl hemma vandrar vi in som två zombies, och lika snabbt ut igen för att åka till max och käka mat. Fy fan va trött jag va. Sen hem igen och aah va jag hörde min säng skrika mitt namn. Men blev allt mer pigg ändå påvägen hem från max. Så hem, sängen, film och mys blev :) Efter filmen och lite mys slocknade vi. Skönt!

Det va kul igår! nu ska jag fixa iordning lite här sen blir det träning :)

VI SÅG KÖPING! ;P


     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0