Josefin Karlsson min lilla pingla!

Josefin ringde för en stund sen i gapskratt! Jag skrattade tillbaka och undrade vad hon skrattade åt. Hon hade då hittat en låda med massa saker från vår tid på gruvlyckan (högstadiet). Hon läste upp allt från framtidsplaner till historier vi skrivit. Jag och Josefin har tydligen ett metalband och tjänar jäääävligt mycket pengar ;) hahah. Fan va kul det är att läsa sånt gammalt. Jag menar, jag hittade en bok för ett tag sen jag och jossan skrivit i om ljusmagi. Att vi inte skrattade så vi kissade på oss då är otroligt :P haha. En sak josefin läste upp va så kul för vi skulle även ha startat en bar tydligen med Becca och tjänat sååå bra pengar.. men vi fick bara ut 16 efter skatt? hmm.. Inte så mycket va :P Haha. Man va allt rolig när man va mindre! Så för att få in mer nostalgi blir det bannimej en Manson låt på detta som vi lyssnade på mycket när vi va 13.. Ja även idag!  Jag älskar dig min gosesmula! skratta åt mig och mitt röda ansikte när jag kom sent första dagen, men ditt ansikte är nog oslagbart när du drog in hundbajs i klassrummet :D haha!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0