Dagar som går.

Va ett litet tag sedan jag bloggade. Har varit lite nu. Allt ifrån, videoinspelning, fotografering (som ni kanske sett längre ner på sidan), spelningar, träningar, dansande Linda och Iza på nätterna :P haha jaa, till lugna och mysiga filmkvällar med K. Videon är klar om ca 2 veckor, exakta datum när den ska släppas med nya låten vet jag ej ännu. Men vi hoppas på mitten av Maj. Kommer nog bli ganska kul att se den här videon. Då det är lite humor i den. Visst hade den förra också om folk förstod det? Men denna, haha aah jag kommer skratta :P

Igår på spelningen va K med. Det tyckte jag va roligt. Det kom fram folk och skulle snacka och K snackade på med dom ist. Eller ja, han svarade på deras frågor med roliga svar :P Sen hade vi rätt kul när vi väntade på att få dra. Folk är så roliga när de står på dansgolvet fulla och ska dansa. Jag va ju typ nykter igår. Drack knappt två öl. Och det va skönt :) Somnade gött i Ks knä på v'gen hem. Haha. Christian blev helt förbluffande och frågade om jag va vaken. Jag vaknade till och frågade vad det va han ville berätta. Han undrade hur det gick till att han åkte i 140-150 på en 90 väg och blir omkörd av polisen, men inte stannad? Jadu.. Hade det vart jag som kört hade dom lätt stannat mig med min tur :P Haha nej jag har faktiskt haft mitt körkort i snart 3 år, prickfritt. Jag har inte ens fått en P-bot. Tycker jag är bra. Klarat mig undan bra ändå. Men men..

Möte? Jaa.. Sen blir det träning och ikväll blir det nog film i vålberg då. Gött det ändå, trivs där. Gör jag hemma också men det är mitt andra hem där ett hus i vålberg ;P Har ju pappa i vålberg också så jag har väl ett till hem där typ :P Men men nog om det. Bilder från partybåten osv osv kommer upp inom ngr dagar. Tror inte det fanns så mycket roliga bilder. Hah, jo mig i lugg. Lebb lugg som K säger :P

Tack för en sjukt rolig och mysig fredag mina vänner! Jag hade jättetrevligt här hemma med er :D






Kommentarer
Postat av: Andreas

Vart tog hon tjejen du spelade med innan vägen?

2009-04-26 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0