You wouldn’t Know love if it crushed you fucking chest.

Brutal låt. Eller hur var det ....? aja, blir nog braaaa..

Nu sitter jag här med ryggont. Men det går över, förhoppningsvis tills imorgon :) Imorgon tänkte jag titta förbi min jossan. Ska se om hon vill med o sola kanske? shippe o jag funderar på det. Också ska jag iväg o titta på gardiner också med mamma. Men blir på förmiddagen om jag orkar mig upp. Men får göra det :P Ska bli lite kul, kanske kan fjäska skiten ur sig så man får dom där jag sett, känner inte att jag vill spotta upp 500 på ett par gardiner just nu och jag vill verkligen ha dom så får hoppas mamma vill va snäll och ge mig dom innan dom tar slut ;) usch va fina ;) AJ MIN LÖÖV om man säger så.

nej, Funderar på film också. Får nog bli en snart :)

SOV GOTT! haaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0