Hemma.

Skönt, blev pådrag igår. hade inget o dricka men nog fan tog det sig. Hemskt, jag skulle va nykter. Men men. Jag hade väldigt kul och träffade självklart min underbara ida! som försvann. Och så fick jag ett sms om att de va på BK, jag hoppade in i en bil o det bar av mot bk, ingen ida där :P Eller så va jag inte med så mkt så jag såg henne inte. Försökte ringa och det gick inte heller så bra., Cp nät. Har ju saknat min otroligt söta ida väldigt mycket! Träffade även min goa vän Dick igår! huuur kul som hellst det med :) Vi dansade som fan o jag fick dick att shakea ass. Hahah, det är något jag sent kommer glömma :P

Idag är jag faktsikt lite bakis men börjar bli mycket bättre, vaknade upp av skrikande idioter ungefär :P satte på en film o vi glodde på den. Totalt värdelös jävla skit va det :P hahah. Så nu är det bevisat, människor med virus är som vattenmeloner! (ni som ej sett något liknande vet förstås inte vad jag menar med det)

Men men, nu ska jag käka. Magen skirker.



SPLASCH!!!


Går inte göra annat än att älska denna filmen!




me looove.


yes. it's the shit.



SE DEEEN :P haha


Kommentarer
Postat av: ida

vi satt ju dääääär , och väntade på att du skulle komma så jag kunde säga hej då ! =/

underbart o träffa dig älsk ! får bli snart igen!!



älskar dig så mkt !! :)

2008-10-20 @ 20:17:33
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: L

haha jag såg er då inte. ah sjukt.

jaaa men det tycker jag veeerkligen!



Du är bäst baby! love dig massa!! :)

2008-10-21 @ 01:41:14
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0