Ny mobil + bärbar dator - Bra Linda!

Japp, nu har jag köpt ny mobil, IGEN! jag vet.. 3:e mobilen jag haft på säkert 13-14 månader., Onödigt men hittar ju nya jag vill ha, så nu får mamma ta min rosa. Men den jag får nu får jag allt behålla ett bra tag :P Får ge mig med detta nu. Och mitt i allt så slängde vi in en dator i det hela som går på hela summan med mobilen. Är ju skitbra. Bredband o allt ingår så det kändes riktigt som ett kap faktiskt. haha. Så om tre-4 dagar kommer mina nya älsklingar :) mohaha.

Happ så har man sprungit på stan med Jesper också då. Liiite varmt det va när vi va inne på 3. blää. Nu har han iaf köpt present till Ellen. Tycker hon inte om det han köpt ska jag sno "den/det". Sååå bra present tycker jag :) DUKTIG JESPER!

Jag va med shippe och jobbade i natt, satt o prata om att Daniel åkt till brasilien och hur mycket jag och shippe ville dra utomlands. Att bara packa väskan en dag o bara, nej fan nu drar vi! Bara dra. Fan va gött det vore alltså. Kul dessutom o se vilken resa man bestämmer sig för när man står där på ex. arlanda.. aa, någon gång får det bli. Men nu ska jag greja lite mer här innan mamma kommer förbi.

Utgång idag? vettefan alltså... märks.

BULLET FOR MY VALENTINE SNART DÅ!!!!
- 30 dagar kvar..



Kommentarer
Postat av: jesper

hahaha, svårt han hade att få dig att köpa det, lucifer :-D

2008-11-06 @ 19:46:59
Postat av: L

haha men va fan :P det va ju skitbra ju ;) haha

2008-11-07 @ 18:11:40
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0