Fredagsfesten.. den mest roliga på länge! :)

OM vi hade kul. Peter, jag, ellen och markus röjde ju typ :) Humor säger jag bara! Peter bjöd mig på en dansvisning. Kort sådan men mycket givande och mycket skratt. Ellen och Peter drev vidare med människor och jag och markus S kunde inte annat än att skratta och följa med strömmen och driva med dom. Ah sjukt roligt. Jag och Markus har bestämt oss för att vi ska tillbaka dit igen. Va ju svin kul i örebro!! :P haha. Tack Elov och Beny för en trevlig kväll! Vi är alla nöjda :)


Nu sitter jag hemma. Jobbat, drog en runda efter jobbet med Emilia, min fruga :P haha. Jag och kickan va inge lite uttråkade på jobbet idag, men jag hade kul ändå :P Skönt att jobba litte. Klättrar på väggarna här hemma på vardagarna när jag inte gör ngt. Lite drygt men får gå tills jag fått arbete. Får sysselsätta mig så mycket som möjligt. Blir att bra detta.


Snart har vi gjort dom sista spelningarna för detta året. Vill tacka för allt stöd och för alla roliga spelningar där vi träffat sjukt mycket roligt folk, både killar och tjejer. Ni är underbara :)


Nu ska jag sätta in en låt och sen lägga mig och se tv tills jag kan somna. Är trött men kan inte sova. Dryga perioder när det blir så. Men men, ha det så braa så hörs vi säkert imorgon
. haaaj.




( D )et är väl så..

Kommentarer
Postat av: beny

Det blev en jävligt lyckad kväll asså :D när kommer ni tillbaks till Örebro och röjer då? :D

2008-11-17 @ 00:38:56
Postat av: L

haha, så snart vi bara kan kommer vi ;D

2008-11-17 @ 03:32:19
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0