A day to remember.

Braaaa band. Just nu dunkar jag The Plot To Bomb The Panhandle. Nej nu blev det Monument. Den gillar jag starkt! Nu blev det Deez Nuts - Sex Sells. Den blir bättre o bättre den. (Nu kommer det reta gallfeberen på en men skiter jag i).

Fan va trött jag är. känns som jag inte sovit på ett antal dygn. men äsch då.Får väl vila litte sen så får vi se vad som händer ikväll. Gött sliten är jaaaag. Nej usch, vill att min dator och mobil ska komma nu. Vill greja med den nya datorn litte ju. Gött o kunna ha en bärbar igen. Bekvämt o ha den i sängen om man ska se på film o va inne på datorn samtidigt. Slipper springa fram o tillbaka från sängen till datorn när man ska töla med folk. Mmm, nej usch va jag gäspar. Blir att lägga sig i sängen snart tror jag. Glo lite tv och samla krafter.


GRATTIS ELLEN!!!
- me love you.♥


Haster, jagharfallit..
:$ :)

Nu ska ni få litte bra musik här också..













hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0