Hemma igen

Jajjemen :) Kom hem igår natt.. eller ja, vid 23.30 ungefär.

Måndag: Kom till sthlm på morgonen. Checkade (hur nu det stavas ;S ) in på hotellet, Vi gick in på ett hotell och jag tänkte nte mer på det tills vi kom in i lobbyn o fram till receptionen.. :O Då såg jag att det var Hilton hotell vi skulle bo på. ÅÅÅHHH JAAAAA!!! Tänkte jag för mig själv ;) Sa innan att "fan va gött om vi skulle bo på Hilton. Där vill jag bo" Och visst fick jag det  ;) Väl inne i rummet insåg vi att det va en väääldigt braa lägenhet ;) Låg i hörnet och det va hur fin utsikt som hellst. Han i repan flirta lite med oss va elena? :p HAHA.  Jag babbla på som bara den med honom om allt med hotellet eller rummet osv som vi skulle ha. Så kollade han massa o sen när vi va överens om ngt så sa han att han behövde ha ett kort för o dra som säkerhet för extra utgifter som ex minibaren på rummet o roomservice. Skivbolaget stod ju för allt med hotell o frukost o så. Jag bara "ah men elena det har du va" haha som världens lyx bitch.. haha va inte meningen att det skulle låta så men så blev det :P haha fööörlååt :P haha elena bara "hum.. jaha.. jaja här då" hahah så skratta vi åt det bnär vi kom upp på rummet att det lät lite knepigt kanske :P haha. Vi träffade iaf mycket folk senare inom branchen o så. Va trevligt och fick myyycket skivor från alla skivbolag som små presenter :) Gulligt. På kvällen blev det ut och alkoholen blev inblandad :P Hamnade tillsist på ett ställe där det nästan va dött. Men inte brydde vi oss om det. Och absolut inte jag som blev bjuden på drinkar.. Härligt de :) Tillbaka till hotellet och pang i säng. ååååh gissa om man saknar dom sängarna :P Älskar hotell sängar och deras kuddar, ååh gudomliga :P Elena: "tror du jag får köpa en kudde av dom?" :P hahah

Tisdag: Upp o hoppa, nu är det frukost. Jajjemen, jag och elena drog på oss lite myskläder och tog hissen ner till frukosten. Väl där nere fick vi säga vårt rums nr och blev visade till vårat bord. Innan hon som visade oss gick sa hon, er servitris (heter det så?) kommer alldeles strax och hjälper er. Då böärjade jag fundera "vafanb får vi inte plocka själva :P haha" Tog inte lång stund innan hon stod vid bordet och hällde upp nyprässad apelsin juce :) Hur gott som hellst. Vi beställde in lite pankakor o sen blev det att plocka bröd, ost, frukt osv. Huuur gott som hellst.. När våra pankakor kom in blev vi mer än nöjda. Faan va goda dom va. Sirap o allt  :) Efter det gick vi upp och la oss i någon timme o bara slappa. Skönt det. Sen va det full drag igen. Upp o på med kläder, smink o allt. Så¨tog vi taxi till massa olika ställen, bl.a vårt skivbolag Catchy Tunes. Där skrev vi kontrakt, gick igenom lite saker och kollade hur framtida planen skulle se ut lite med media och sverige turné. Mycket trevligt folk, även där fick vi massvis med skivor :P Tror jag räknade till att vi fick hem 47 skivor var.  på kvällen Blev det resturang igen och lite mer dricka. Sen slutade det med att vi satt i Hiltons bar o drack där med ngr som jobbade på Slitz och en från bonnier. Trevligt trevligt. Sen blev det sängen igen. JAAA skrek jag och elena och hoppade i säng och bara ääälskar dom där kuddarna ;)

Onsdag: Sliten som bara den kom vi upp till frukosten ungefåär 10 min innan dom slutade servera. Samma sak då, bra service, goda pankakor och massa mer. Gick sedan upp och gjorde oss iordning. Det va dags att sätta oss på ett fik o invänta en person marcus skulle snacka med. Vi tjejer gick o satte oss på ett annat kafé. Där käkade jag och elena bakpotatis och sara (vår sminktös/sekreterare :P) tog en latte och höll på o somna i den sköna soffan på fiket. Tror jag och elena höäll med om att det va gott med mat, också lite mer salt.. o lite till.. ooo lite igen ;) hehe. götting!!! Idag var vi slitna.. (onsdagen) Men vi hade haft väldigt roligt. Efter ca 2 timmar kom marcus o hgan tog en kaffe medans vi satt där halvdöda efter allt springande. Just ja, vi va ju på expressen innan och träffade Maria. Någon slags chef på expressen. Jätte trevlig och rolig o prata med. Väl inne på kaféet iaf så kom Tobbe (tobbe trollkar) och tog en kaffe med oss. Han va rolig och vi skratta ganska mycket då jag fick rätta honom om vad en låt hette som gått mycket på radion :P hahaha åååh, va vi skratta :) Han va iaf skit trevlig och precis som man ser honom på tv. Efter att han dragit (han skulle gå ut med ngn hund har jag för mig :P) så åkte vi till hotell. Allt va packat och vi va utcheckade (om det nu stavas så), vi hämtade våra väskor och drog oss mot tunnelbanan för o åka ner mot t-centralen för att sedan hoppa på tåget hem. När vi kom dit va det en timme kvar så vi käka lite mc.donalds o sen köpte elena se o hör som vi va med i :P sen blev det tåget och en jääävligt bra bok. Vi fick några skratt utbroott på tåget hem och det blev försenat pga ett annat tåg som vars lok va trasigt så vårt lok fick hjälpa o hej o hå.. vart mycket haha men jääävlar va kul vi har haft :) Och tågresan hem.. så mycket som jag skratta då. aah. shit det har jag inte gjort på länge :)

finns så otroligt mycket mer som jag kan säga om sthlm resan men orkar inte skirva allt, så jag gav er en "mini" grej från resan :P Men nu ska jag fixa ngt o käka. Börjar bli hungrig. Glöm inte googla
KICK, kommer upp lite saker där kan jag tänka mig :P haha dumt det låter, har inte kollat själv :Pmen mamma har googlat både KICK och mitt namn så lite finns de väl :P Keith så söt när jag kom hem "jag har saknat dig jättemycket" heeelt gosig :)

SINGEL SLÄPP  alt, 24:e MAJ   -  el  -. 4:e JUNI !! HÅLL UTKIK!! www.mycpace.com/kicksweden

Haaa det bra ;) pusssss heeej!

klaaart vi tog ett kort med tobbe som om vi vore turister för kändisar :P
vår maneger lekte dock med bilden lite och detta var den enda jag fick så här är vi :P