Snacka om att allt är överspelat.

Aaah, det är det verkligen. Jag lämnar skiten. Den säger så o den gör så till så många mer. *host* ursäkta jag satte i halsen, va sa du?! Tänk lite vad den gör ist, som att det inte låter bekant eller? jani, det kan inte va lätt att va så förvirrad o vilsen i vissa saker. jag är det med men inte riktigt så vilsen på vägen då. men men, Not my life. haha. anywhay. Bra låt här nere. värd att lyssna på. Ska snart åka till vålberg o hjälpa hinas med en piercing. Han ska ha en i ögonbrynet. Tror ja blir bra det. Prata med björn igår med. haha BYT MOBIL. är ju ngt fel på den varannan dag ungefär :P aja i don't careeee. Not my life det heller. Nu ska jag dra. Hajhopp

Let's go...!
Won?t look back
When I say goodbye
I?m gonna leave this hole behind me
Gonna take what?s mine tonight
Cause every wasted day becomes a wasted chance
You?re gonna wake up feeling sorry
Cause life won?t wait
I guess it?s up to you


LAAALAALAAAA! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0