Helgen är avklarad!

FREDAG!

Då va det söndag igen då. Haft en mycket rolig helg, iaf fredagen. Den gilla vi ;D
Började med att Malin och Sofie kom hem till mig. Eller jag hämtade dom i stan, sen blev det bergvik till bolaget ;D
Käka lite på max på bergvik med, sofie stöärde sigt på väldigt många där måste jag få lov att säga. haha.

När vi kom hem så va det till att göra sig iordning, funka väl. Blev bääägi-bralls, Linne, en kort tröja och slips.
Uuh va fint da vettu. Alltså, Fredagen va en dag som aa, har inte haft en så bra dag på länge :) Shippe hämtade oss och körde oss till Vålberg.



Va hos haster ett tag sen drog vi upp till pappa allihopa och satt där o drack o skratta o va fula.
Sen va vi litte överallt, va med mycket trevligt folk och allt va frid o fröjd, blidde litte irritationer under natten och så men annars va allt lugnt o skönt o alla va nöjda o glada ;D speciellt jag. haha. fuuuul. :) Malin är så go. Har så Roligt med henne. Både malin och jag vaknade upp igår och va som två kärringar. Helt stela och träningsvärk överallt :P
Jävlar va kuuul,, haha :) När vi va på festen i skruvstad så dansa vi litte, men dansa till en helt låt va ju bara o glömma bort de. typ MAX en halv låt sen bytte dom. Så ibland kom det bra låtar och dom fick man bara höra på i typ 10 sek. Tööligt, men fick gå iaf :P Sen drog vi vidare till Polly, va kul de :) haha. Underbart folk de där. Så snälla o roliga så :) Men eftervägen mot polly svek sofie och amelie oss, dom stack till någon annan efterfest i grums.

(Malin, kim,sofie,malin,
missa inte sofies min iaf :P hah)

LÖRDAG!

Sletnaste dagen det. Uh jag och malin va som två zombies. Yeah :P haha. Träffa matte en sväng där när han körde oss. va trevligt, va ju inte igår om man säger så. Nej det blev mat, chips, dricka. malin vila ett tag. Sen drog vi oss till haster o kolla typ slutet på en film o sen åkte vi hem o la oss igen :P haha. Orka inte göra alls mycket.
Så vakna vi idag, stela som två kärringar igen :P Jävlar va ont vi haar :P haha. men men.

Malin åkte hem för ett tag sen. Sen kom en annan kompis o va här en stund. Käka lite mat o snacka litte dret.
Alltid lika trevligt det. Nu är jag själv igen och kommer nog va det resten av denna dagen också. Bara lägga mig o slöa o se film eller något. Är sliten som fan. Ville inte gå ur sängen förut, va så skönt under täcket o bara få ligga still ett tag, ingen dret de inte! :) Nej nu blir det nog att kurra ner sig i sängen och se en film o vila litte. Se om man blir något piggare kanske? Kanske orkar göra något ikväll, men det tvivlar jag på :P Men sällskap är ju aldrig fel bara det är rätt person som vill vara ens sällskap. Eller vad säger du? :)


Love you. Puss o kram, sov så gott, Hejdå! ;D

Saknar gosisk.


image24
Ibland går hissen ända upp, denna gick dock bara till axlarna på oss.
Men man måste ju ha lite ful-kul ibland med. hajsvaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0