Finns ingen så vacker som han!



ÅÅÅH, ska få se han snart. Ska bli skoj de ;) Nej men ärligt, har fan aldrig sett ngn som är finare än Bill.
Han slår allt jag sett och förmodligen kommer se ;) OHJA GIMMIEEE! ;D Va ju en söt video någon gjort också. hehe. Lite väl kanske men låten är söt och bill är heting ;D Så för mig funkar det perfekt :P LOVE IT!


Så kvällen igår var lyckad. Jävlar va kul jag hade och faan va full jag blev. Ramlade dock när jag kom hem, slog i axeln och lite i ryggen. Bra där. nej men skitsamma. Har massa småsår på fötterna. Vart fick jag det ifrån ens? :s Har inte ett minne av att jag rivit mig lr liknande :P haha. vafaaan. äääässchh. Ut ikväll? märks ;)

haaaajdaaa!

Kommentarer
Postat av: K

han ser ut som en tjej tycker ja

2008-03-23 @ 14:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0