ja visst är det så ;) men det vet ingen annan?

Jag sitter här jag och bränner skivor inför spelningarna i bulgarien. ska bli så skönt att komma ifrån idiot folk, men jag kommer sakna mina bästa! Jag ska ligga på stranden mycket också.. om det blir bra väder. wtf elena :O men klart det bliiiir :P ordnar sig. Så tänkte jag att jag skulle shoppa ngt kul till en viss person ;) hih. oohjaa :) och självklart till min bror som tog studenten, och till ngr fler. får se va mkt jag shoppar upp på mig själv först :P mohaha. nej men till ngr av de bästa ska ju självklart få ngt om jag hittar ngt vill säga. Så 16.20 går mitt plan. Ska bli härligt,. Ska dock upp halv 7. måste duscha o fixa klart det sista. allt är väl fixat men lägga ner papper osv. ska bli sköööönt!!!

i fredags så hade vi spelning i ö-vik. Vem stod i publiken om inte Peter Stormare. Det va trevligt. Pratade lite med han efter spelningen o tog autograf och kort ville dom ta på oss med. hehe. va roligt iaf :) kunde ju bara inte gå där ifrån utan autograf ;) haha. "Till Linda All lycka med kareiären Be yourself! Peter Stormare" också ett hjärta över i:et i Linda ;) hähä gullit då. Kan kanske lägga upp kortet...

Skulle ha ringt pappa idag, glömde totalt bort det. får ringa han imorgon när jag är i gbg. Så måste jag ringa Malin, Ida, Jossan, Linda, Mamma och några till :P haha fuck ;) nej nu börjar det dra i ögonlocken på mig. får kanske bränna klart dom där skivorna och lägga mig sen. Ni får ha det så bra här hemma i sverige så hörs vi när jag kommer hem. Ska försöka ta mycket bilder.

Puss o kram........ hahahahaha.


"You can tell me that there's nobody else, but I feel it.
How does it feel when you kiss when you know that I trust you?
And do you think about me when
she fucks you?"




jajjemen.

Kommentarer
Postat av: strokie

ÅH, peter stormare. världens bästa, jag älskar han. Avis ;D



Hoppas ni får kul där borta gumman.

2008-06-17 @ 16:55:02
Postat av: Johanna

hoppas ni får det underbart i värmen gumman :) ta dte lugnt o ta hand om varandra bara. Puss jag älskar dig! / Big Kussen

2008-06-17 @ 20:49:27
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: chris

hej hjärtat hoppas att ni har det bra i bulgarien vi skanar dig vi som är kvar hemma dvs jag zazzie och kittie men vi ses när du kommer hem. puss älskar dig gumman/ mamma

2008-06-20 @ 23:58:01
Postat av: Anonym

hej hjärtat hoppas att ni har det bra i bulgarien vi saknar dig vi som är kvar hemma dvs jag zazzie och kittie men vi ses när du kommer hem. puss älskar dig gumman/ mamma

2008-06-21 @ 00:00:21
Postat av: I

L, jag saknar dig till tuuusen. kom hem nuuuuu!!

2008-06-24 @ 16:15:57
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: L

mina underbara jag är hemma nuuu :D ringer er imorgon för NU ska jag sova. saaaknat er!!!

2008-06-25 @ 04:37:12
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Oliwer Liljedahl

Va fan, roligt att han har H.E.A.T t-shirt när man känner hela H.E.A.T xD

2011-07-14 @ 12:36:47
URL: http://myliljedahl.se (min sysslings)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0