"otrolig tur eller bra kontakter"

jaaa visst, jag mutade 12 skivbolag att vilja bråka om att skriva kontrakt med mig? ELLER INTE!!! kul det är med ip-nummer så man kan söka upp vem som skirvit. men vissa idioter fattar ju inte det ;) haha. whatever. Seriöst, handlar mycket skit om avundsjuka? tål dom inte att det går bra för folk? haha ärligt, hur patetiska kan folk bli? aja, jag som skrivit på och inte ni. jag bryr mig inte mer :P haha. bara så kul o se att folk verkligen lägger ner sig för o skirva om sånt. jaaajaaa..

också till en.. alltså lilla gumman.. flytta ihop? ärligt.. du vet vad jag sagt.. och vad han gjort! du tror att det slutar här rakt av? snälla se efter vad du gör innan du ligger på backen igen. Jag hoppas du förstår att allt som folk snackar är inte lögner. men men ditt liv, du bestämmer.

Jag längtar till helgen då jag får stå på scenen igen med en underbar publik. Ska bli sååå roligt :) Jag hoppas att det blir en bulgarien resa snart också. jag vill verkligen dit ner nu!!!! :) skönt o bara få komma bort en vecka o få rensa tankarna osv.

jaaao, nej ska upp halv tio så det får nog bli en cigg sen sängen för mig.  ha det så braaa. haaaaj.




och på den vackra ;).....



mmmmmmmmmmmmmmmmm ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0