I never ment to brag, but god it feels so gooooooooood!!!

Jaaao, bra låt då.  Letar efter en annan skitbra låt på youtube, men verkar inte som den finns där. Det är synd, den är sååå bra. Ska kolla lite mer efter den så ni kan få höra den. Idag då.. jaa.. vaknade upp, tog bussen hem. Gjorde lite mat och nu sitter jag här. Är sliten men inte så farligt. Överlever nog :P Så vad händer idag då tro? Får väl se vad man hittar på. nej nu ska jag leta upp lösenord osv till nattstad så jag kan blogga lite för KICK. Ha det så braaa..  HAAAJ!
(hittade inte låten men det är iaf Quick and the Dead - Going Home.mp3)






Kommentarer
Postat av: sara

oh du får hälsa & gratta då ^^,

hehe mjo ja väntar för fullt, känns som de aldrig kommer nån :p drygt! vi har sagt Lia hela tiden men nu funderar vi nog på Molly också. fårse va hon ser ut som när hon tittar ut :D hehe. hur är allt med dig? kul de här med skivkontrakt & grejjer för dig :) Kramar om *

2008-07-15 @ 22:47:17
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: nathali

ööj de va ju den här låten ja försökte förklara att du borde sjunga ;D it´s soo you ;) blowjob öhh öhhh öhh

2008-07-16 @ 10:27:52
Postat av: Louise

Nu du Linda har jag utmanat dig!

Kolla det senaste inlägget i min blogg så vet du hur jag har utmanat dig:)

Ha det bäst!

2008-07-16 @ 19:34:33
URL: http://lagunabeach.blogg.se/
Postat av: L

Nathali: haha jahaaa :D siss, vi får ses när jag kommer hem!!! saknar dig nathis. pusspusss



louise, jaa jag ska kolla nu :P haha.

2008-07-17 @ 12:43:09
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0