BILDER

Ja, jag har ju lovat endel bilder så här ska ni få några från bl.a bulgarien resan osv. You all enjoy.


Måste ju börja med en bild på världens vackraste kille!
Blir helt pirrig i magen när jag ser han. haha är ju nästan som att man vore kär :P

BILL ♥ ;)



Japp det va en liten del av alla bilder vi tagit på Sunny Beach.
På bilderna är några av de få roliga människor vi träffade där nere.
(och ja.. jag brände mig första dagen så jag knappt kunde röra mig sen :P )

Sunny folket, HOPPAS VI SES SNART IGEN!

Kommentarer
Postat av: I

söt du är hjärtat :) och du är visst brun, så säg inget annat! träffa ni nån bartender som hette vasco förresten?? :)

2008-07-01 @ 23:07:12
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: elena

HAHAHHAHAAH och du var TVUNGEN att lägga ut keithbilden??? du framstår mig som ett mongo :D

2008-07-02 @ 00:04:21
Postat av: L

hahahah klart jag va tvungen o göra :D hahahahah.



ida: du jag har ingen aning :P beror på hur han ser ut :P kommer inte ihåg alla namn ;P puss hjärtat!

2008-07-02 @ 08:46:09
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0