Vem???

Ja det undrar jag!!! jag har aldrig sett människan förut. Vet ju inte ens vad människan heter eller något haha. Hum, jani, så kan det gå. Får väl se vad som händer. My number is out there... :P

(MÅSTE ALLT VA SÅ JÄVLA SVÅRT; KAN DET INTE BARA DRAA!?)

Vilken hum.. helg. Jodå,. Min började i torsdags när det blev öl och vin med Jossan o Linda. Självklart kom ju shard och va med oss. Shippe med ett tag men sen drog han :P Larre kom också ju. Ja vi satt där och hade roligt. Tog en aningen många kort. iaf jag och linda :P hahha. Ah alla kan vi inte sätta här. Kan inte sätta ngn här nu iaf för har ej fått dem av linda ännu, men det kommer. Linda, du är en rumpa, Jossan.. Du är ett fyllo ;D det bästa vill jag tillägga! När det va dags att dra så blev det hem till shard, där somnade josefin fint på soffan. Shippe kom efter jobbet, töla lite. Vi åkte och köpte mat o sen så blev jag tillbaka körd så shard och jag kunde sätta igång o käka. När jag vaknade dagen efter smsa ja med robin. Mötte upp honom o åkte till Franzén o hämtade bilen. Ta ut pengar, hem till mig o hämta kläder, smink osv.. Bolaget blev! :P Sen bilfärd till pappa. Grymt kul i bilen. Uuuh vad vi sjöng :) Väl hemma hos pappa satt jag, robin, rickard och rasmus o spelade poker o drack öl. DÅ ringer malin :D Jag trippar ut i bara strumpor o möter henne o visar vägen när gullungen kör :) och bara strumpor va inte så kallt. springa där spritt naken va lite halv kul. Nej gjorde jag inte. Vi fortsatte o drack o spelade. Försökte verkligen lära malin, vet inte hur mkt hon tog in av infon men hoppas hon fatta ngt iaf ;D hehe. Vart en ganska kul kväll, med störobjekt och roliga vänner. Gick några varv i kvarteret typ.. jaada. Drack o töla. Va väl de som jag gjorde när jag vandrade där med mig själv och min kära telefon. Men ibland vill man inte ha den. Inte när den ringer vid 8 på morgonen och man typ nyss somnat. Men men. Låg och käkade nudlar tillslut. Vart ju dret hungrig. Gjorde nudlar, fick sen för mig att gå ut så när jag va tillbaka efter min prommenad så tyckte jag inte att dom va ätbara. Såg snuskiga ut. eller det gjorde dom inte men jag fick för mig att dom va blä, vilket dom säkert också var, så nya fick bli haha. Robin kommer "gör du nudlar igen?" haha. Äh, tog min tallrik o tassla in i papps sovrum där malin va o prata med en vän, jag slängde mig in i konversationen tills han "engelska" kom. Då blev det att babbla massa engelska och han va så sur på mig. "stop doing that girl. c-mon, your så much better thaen that shit around you. Get a grip girl!" haha. aah va väldigt kul o snacka med han iaf. Sen när jag va proppmätt blev det en natta öl bannimej. och lite jucie till nudlarna också vill jag säga. Onödigt vetande men kan ju va bra. Nu vet ni att jag dricker sånt. inte öl och juce ihop då, ingen bra blandning vill jag nog tro på där. Najti/moring sleep blev tillslut efter m kt tjatandes. Lördagen då. Vaknade till ngt jobbigt o tråkigt. Somnade om till slut. ÄNTLIGEN kände jag. Vaknade. fick ett utbrott på brorsan och robin som tyckte dom va jätteroliga o väcka mig. Dom visste ju dock inte att jag inte fått sova så värst mkt. Men men, ber om ursäkt iaf :P haha. så kan det gå. Kom upp ur sängen tog mat, kolla disney channel med ngn tjej. Hum. Innan det sa jag hejdå till malin som blev hämtad ;) hehe så söööt är hon. helt underbar är flickan! tillbaka till maten nu. När man va klar med maten. STÄDA???? åååh, jaja fick ta tag i detta. Gick snabbt ändå. Va ju några och lillbrorsan gick o plocka lite o så. Gullit där. Men sen vart det hem tillslut, BK, jaaa det blev. Sen till jobbet..

Jaaa, på jobbet hände en mkt märklig sak. Jag sprang iaf runt som ett barn precis innan det stängde. Helt glad och pirrig. Ja herregud :) Kunde inte tänka på annat än just det som hände. Haha, va såå kul på ngt sätt :P FINT VETTNI! :)

Shard ringde när jag jobbade o bara "HEEEEJ va gör du?" haha så rolig lät han. helt glad :) Ringde upp han senare det lilla fyllot :P haha. När jag slutat så blev det till att köra hem jimmie med IE till hammarö. Rolig han. Hämtade pamela först så han fick följa med på en åktur. Körde hem båda dom där jimmiesesarna..

ÄNTLIGEN HEMMA TILL MIN SÄNG! mmm va härligt :) Jag är nöjd med denna helg, Väldigt nöjd och glad. Över vissa saker iaf. Tråkiga saker hände med :/ ngt som blev helt fel. Va inte meningen att göra en grej fel som drabbade ngn annan. men men. Fick mig en slänga av skit så jag orkar inte bry mig. Klara det själv säger jag bara.

Nej nu får detta bli slutet. Ska se på film igen. Va iväg och såg på film med Jossa, Linda; Larre, herman, shard och bååt. Bra men tråkig film såg vi på. Jossan somnade och Vi tjejer låg som en hög på varandra ungefär. Va gött o mysigt det tjejer ;) haha. Söt hund. Niklas, hahah snygg bild linda fick när vi dragit :P hahahah. SÖT HUND! hah :)


Nej ha det braaa.. återkommer med mer smaskiga hemligheter ngn dag. HEJDÅ :)

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0