LOUICE!

japp, jag bara måste länka hennes inlägg. haha, en mycket bra beskrivning. Tråkigt roligt :)
http://lagunabeach.blogg.se/1208194372_fredagen_den_11_april.html

Idag har det varit mycket bil åkande med jossan och linda. åkt runt och tölat sönder och sjungit och bara varit allmänt döda ungefär. Jag och josefin tog även svängen förbi max där det fick blir lite hamburgare och coola. Gott för magen det. Jag borde bli fet väldigt snart med tanke på va ofta jag äter sån mat. Ja ja anyway så sitter jag hemme med jossan nu. Öl ikväll kanske? jaa det tycker vi. Ska bara flirta lite med linda också så hon kan vara lite snäll mot oss :P haha. Men men, nu ska jag hänga tvätt. Töligt men ett måste.

Ha det braa! HHHAAJ! ;P

image66


Kommentarer
Postat av: louise

haha måste läsa igenom och kolla vad som va så roligt :) kul att du gillade det. Kram på dig

2008-04-14 @ 21:14:31
URL: http://lagunabeach.blogg.se
Postat av: jossan

jäääävla fyllo;)

2008-04-15 @ 15:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0