Hej HOPP..

Nu har jag inte skirvit på ett tag. Dåligt av mig men haft lite annat för mig :P Va i norrköping i tisdags och spelade in den nya demon, tog även bilder till singelomslag osv. Bilder till nya hemsidan osv. (länkar längre ner) Blev att spela in en sommarhit nu. Inte riktigt min grej men de va kul. Hoppas den kommer slå i sommar så man kan få va ute på spelningar o ha roligt. För det är äckligt kul o stå på scenen :) Hemlisar, hemlisar, hemlisar!!! I LIKE THAT SHIT :D haha herregud, nu är jag glaaaaad!! Men iaf, hoppas på att låten ska slå osv.

Under sminkningen kom det in en transa, jag trodde jag skulle smälla av. haha, har aldrig sett en "live" eller vad man ska säga. Anyway, sminkningen blev en rolig sminkning med mycket glitter och häftiga ögonframsar osv. Va riktigt roligt, fick dock mycket blickar när jag skulle o prova ut byxorna jag skulle ha. Men inte så konstigt det, folk måste trott att jag va dum i huvet som sminkat mig så för att shoppa :P haha. Men iaf, gick där inne på carlings och plockade det jag skulle ha på mig. I med det i påsar och det bar av till att prova ut skor. Dom ville att jag skulle ha samma som elena så, så fick det bli. Inte min stil men funka ju :P Ni förstår nog vad jag menar om ni går in på hemsidan och kollar bilder. Hemsidan är inte klar ännu men finns lite på den iaf.

Nej, nöjes ikväll? aaa, får bli de. med? who knows ;) Ska dra mig nuuu..
HÅLL UTKIK EFTER SINGELN SOM SLÄPPS I MAJ ; )

Ha det så braa.. hajhaj...


http://www.myspace.com/kicksweden

http://www.kickar.just.nu

image75
Tölig miss med texten i bilden :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0