Hur längesen?

Ja, hur längesen va det jag skrev här? Mycket har hänt, eller endel. Jag har både öppnat och stängt nya dörrar. Spännande saker väntar, andra saker är funderingar hur man ska tänka, göra osv. Inget direkt större, men lite med framtid och så, ja som de flesta går igen lite då och då, funderingar helt enkelt :) 

Tyra blir snart 3,5 år, helt sinnes. Känns inte som de va längesen jag bloggade om varje grav.vecka här och publicerade bild efter bild :) Hon är en riktigt bestämd och rolig tjej. Hon älskar att dansa och sjunga och stora favoriten nu är filmen Frost, så ni kan ju förstå vad vi sjunger för full hals i bilen mot och hem från dagis ☺️😍  Min älskade smula som gör mig varm av lycka och kärlek utan dess like ❤️ 

Finns en människa i mitt liv jag tagit nya steg med, vi stängde vår gamla dörr och öppnade en ny. Jag hoppas vi orkar hålla den andra stängd, men det har aldrig känts så bra som det gör nu. Det en bit i min vardag som verkligen får 👍

Men men, vet inte när jag kikar in här igen. Prion ligger lite annorlunda. Men ni får i vanlig ordning följa mig på IG om ni vill se mig lite mer aktiv :p mitt alias är mitt namn. 

Bjuder på lite bilder från tidigare veckor här!
Hej hopp 👯











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0