Upptagen eller?

Ja här har det då varit tyst ett tag. Gör inte så mkt mer än att greja, jobba, umgås med fina vänner och gosa på Tyra. Trivs i nya lägenheten fruktansvärt bra. Så fort allt är klart så lovar jag er bilder på hur jag bor. Jag har förhoppningsvis fått klart allt om 2 veckor. Jobbar endel så hinner inte alltid greja :) men ska försöka få upp hyllor och tapet i köket till helgen, hoppas allt går som det ska då. Ska bli så gött när allt är färdig skruvat, borrat, uppsatt, framställt osv osv..

Nåja ska slänga mig i duschen och göra mig klar för 6 timmars jobb. Ikväll - mer fix och dolande! ;)


Kommentarer
Postat av: Linda Blom | bebis i magen ♥

Lägenheten ser fantastiskt fin ut vännen : )

2013-03-17 @ 19:42:17
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0