Sons of anarchy i hjärtat

Haha ja jag är lika töntig som rubriken avslöjar. Älskar SOA, verkligen älskar det. Grabbarna känns som kompisar bara för att man är så inne i serien. Kollar om från säsong 1, för säkert 5e gången, trivs att Opie är med och njuter röven av mig att få vila ögonen på Jax. Charlie Hunnam, vilken man ;)

Nu ska jag fortsätta kolla en stund och sen blir det sängen. Upp imorgon för jobb 9.45 - 18.00, och imorgonkväll blir det super mycket mys med mitt lilla hjärta som ska vara hos sin pappa fredag till fredag. Ska träffa henne i veckan ändå för mitt mamma-hjärta orkar inte så länge. Buhu, inte utan min skrutt! <3 Men som sagt, lite mer SOA sen ska jag krypa ner brevid mitt lilla hjärta och sova!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag förstår verkligen inte hur man kan välja att inte ha
sitt barn varannan vecka? Det är ju det som är det värsta om det tar slut med pappan att man tvingas att ha sitt barn mindre. Är nyfiken på ditt svar då jag aldrig hört någon som väljer det trots att man är tillsammans med pappan.

2013-03-28 @ 04:13:38
Postat av: Emma

Har ni gjort slut??

2013-03-28 @ 07:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0