Det tar sig!

Hello you. Det börjar smått likna ett hem här hemma nu. Tyvärr med saker överallt men ändå.. Har bara en sak kvar att skruva ihop, förutom en byrå till sovrummet som inte är köpt ännu. Till helgen hoppas jag på att få upp hyllor och annat som ska upp/sättas fast i väggen. Ska även få upp tapeten i köket har jag tänkt mig! Vill få färdigt!! :)

Annars så jobbar jag, va iväg på möte idag mellan 8-9.40 så Linda passade Tyra, fruktansvärt snällt eftersom jag satt lite i klistret där. Ska tillbaka och jobba 3 timmar sen innan hem och lite plock väntar.

Kan skriva ikväll och berätta hur det går för mig ;) Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vart har du flyttat Linda? :D Jag blir ju nyfiken! ;)

2013-03-20 @ 18:18:23
Postat av: Seema Lundbäck

Åh älskar golvet!! Jätte fint är det ;)

2013-03-20 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0