Tack för igår fina tjejer

Dagen efter firandet av mig - jag mår fortfarande pyton. Hade kul igår med 3 av mina närmsta tjejer. Det blev restaurang, Via Appia där vi åt oxfilé på Black Rock. Man får in köttet på en jättevarm sten så får man steka sitt kött själv, j ä t t e g o t t !! Där fick jag en present av Josefin och Linda. Jättefint armband från Thomas Sabo med svart band, silverring och en not fäst i ringen. Se bild nedan :)

Vidare till hörnet för lite drinkar och massa skratt. Hade jäättetrevligt där! Vidare till Jaguar för lite mer drinkar och snack med lite fler människor.

Sjukt mysig start och trevlig stund med tjejerna. Skratt och massa prat. Ni är underbara, Linda, Johanna och Josefin <3 TACK!!
Och tack Jos och L, för fina fina armbandet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0