Mot fabriken.

Ska åka mot fabriken strax för en kväll med brudarna i garderob och entré. Köpt med ett kg godis så vi ska klara oss ;) misstänker att vi har lite slutsignalen vakter på plats också så gäller att va på hugget och få de godaste bitarna, mohah.

Tyra ska ha en kväll hos sin mormor idag. Sova, Emil (som rullar på tvn just nu) och lite kvällsmys. Ja, det förstnämnda kommer ju sist, sova alltså.

Imorgon fortsätter det med packning och körning av grejer från lägenheten. Ska sova i huset inatt med krikke. Kommer ju som sagt bo hos honom tills jag ska flytta in i den lägenheten jag ska bo i. Blir skönt med någon månad till under samma tak :) När jag flyttat så får vi ju vara som när vi va yngre, sova över hos varandra ;) haha.

Nåja, nu ska jag pussa min tjej och sen åka mot jobbet. Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Elin Sahlén

Hihi, den där känslan att sova över hos någon blir ju som att man blir nykär igen! Finns väldigt många positiva grejer med det ni gör :) och så bra att ni verkligen gör det som känns bäst för er och tänker på det viset. Mår ni bra, mår ju Tyra bra :)

Kände för att kommentera om det igen, hoppas det inte stör dig! :)

2013-01-06 @ 00:15:31
URL: http://esahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0