Just can't let it go.

Något har satt sig i hjärnan, trötthet, tankegång, flytt, målning av lägenhet.. Blah, vill bara bli klar och flytta in. Snart så :) till helgen hoppas jag på att få flytta in, om inte annat iaf måla det sista/tapetsera. Bara de blir klart så blir det flytt nästa vecka :) den som väntar på ngt gott. Det har ju dragit ut på tiden mer för att det dragit igång lite mer med jobb, och bra är ju det självklart men ska bli skönt när vi får vårt egna igen och man slipper bo i kartonger och påsar.

Trött som jag varit hela dagen har jag inte lagt mig än. Tyra somnade utan välling men vaknade nyss så hon fick en flaska. Ska anser krypa ner i sängen jag också, ska bara kolla klart på How i met your mother avsnittet. När man väl börjar är det svårt att sluta :p been there?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0