In bed

Ligger och lyssnar på Tyra som snarkar av sin täppta näsa, lilla älskling. Blank i ögonen och varm blev hon på kvällen nu igen efter en ganska så lugn dag från det där faktiskt. Snorig och så då men just det varma och hennes "sjuk-ögon" har hållit sig borta.

Imorgon ska jag till Ikea på eftermiddagen. Förmodligen får Tyra följa med då och ligga i vagnen on hon inte blir sämre igen. Hoppas inte. Ska iaf kolla på lite fler lampor och även se om min säng är en beställningsvara eller om det finns hemma på laget. Vi får se. Om lite mer än en vecka så ska jag ju dit och köpa endel till mitt och Tyra's hem, som ska fylla upp de hål vi har nu. Ska bli så härligt att komma iordning :) det betyder måla, spackla och annat under veckan så Jimmy som ska tapetsera nästa helg bara kan komma in och göra de. Gud va jag längtar! :)

Men nu blir det att sova, iaf försöka brevid fröken snarkis här :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0