Fortfarande vaken, är ni?

Soffläge, HIMYM på tvn och försöker gå igenom lite på datorn men internet bryts hela tiden..

Idag har det varit en bitter dag för mig. Min skrutt är ju sjuk och tänder tränger fram på henne så hon är inte på topp alls skruttan. Näsan rinner som bara den och hostan finns fortfarande kvar, inte lika hård som när hon hade lunginflammation men ändå. Hon får nog va hemma från dagis eftersom febern fortsätter komma fram och tillbaka.. Min plutt <3

Imorgon blir det mest att ta det lugnt och fixa med lite saker inför flytten som blir inom 2 veckor, skönt! Äntligen ska jag få ett hem igen :p haha. Sjukt tråkigt att bo tillfälligt och i lådor..

Men sova nu så en ny energi och nytt humör kan komma. Hatar att va sur och bitter :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0