Att ta sig tid

Hej läsare och söndag!

Söndag, veckorna går så fort!! På tisdag är det tillbaka till jobbet igen för 4 dagars jobb och fredag blir det dubbelpass. Först h&m 12-20.15 och egentligen 20.00-02.30/03.00 på nöjes, men ska prata med E och be att få komma senare. Man får ta alla timmar man kommer över nu, spara lite mammadagar.

Just nu ligger jag och Tyra i en varsin sackosäck framför tvn och kollar på toy story, gillar den vi ;) Skulle ha köpt färg till lägenheten idag men kan inte börja måla förrän imorgon så åker förbi imorgon på väg till lägenheten. Med tanke på att jag ska jobba endel i veckan så har jag lite halvt panik över detta med målandet. Får åka dit tidigare eller måla senare. Jag ska ju måla möbler och så också så lite stressad känner jag mig allt :p vill ju kunna flytta in i början på nästa vecka, men jag hinner nog :) Fick nyckel till lägenheten i torsdagskväll. Min kusin har resterande nycklar då de ska/skulle fixa klart de sista som va lovat att fixas innan jag flyttar in. Så idag tror ja de skulle va klart, för imorgon ska jag få resten av nycklarna och hon ska visa mig allt med förråd osv osv. Så snart snart mina vänner är det myspys hos mig :)

Oj, Tyris har somnat. Ska lägga henne lire mer bekvämt och se klart på filmen ;)

Öhm, ni har väl inte missat att det är Falk på tvn ikväll. Åh Frank! ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0