Antikrundan

Hur old är jag? 25. Ja, 25 och helt inne i Antikrundan just nu. Fan va mycket skräp de tros ha också är det värt hur mycket som helst. Vissa fynd är guld i kassan. Finns även vissa saker som är väldigt väldigt fina! Antikt är fint!
Men guuuud, 125 000 för en träklump till bord. Känner för att gå in till någon antikhandlare och fynda lite :p haha

Från antik till något ganska så nytt, min dotter. Tyra är sjuk, stackarn är kokhet.. Somnat i sängen några gånger men vaknat igen och inte velat ligga kvar, hon sover nu på sin mormor i soffan. Även mormorn sover såg jag nu. Jag hoppas skruttan är feberfri imorgon så jag kan få i henne lite mat, hon har näst intill inte ätit någonting idag..

Ska fortsätta kika på det antika och sen dra täcket över mig och sova. Skriver mer imorgon och ska då även besvara era frågor om mina beställningar. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0