My day off

Ledig dag idag. Började med sovmorgon som satt precis där den skulle. Slappade hemma ett tag och sen mot stan. I stan träffade jag mina favoriter, tog en kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord, i vanlig ordning :)

Efter en trevlig stund i stan drog jag med min kära vän Nathalie hem för lite fix och slappande i soffan. Va där ett tag i väntan på att Iza skulle gå ut med sin hund och fixa lite hemma innan de blev dags att dra mot Anna och tjejkväll. Väl hos Anna blev det käk, något spel via en app Iza ladda ner och massa skratt och babbel. Inte så händelserik dag men så kan en dag hos mig se ut. Allt funkar i rätt sällskap ni vet!

Imorgon är det tillbaka till jobb 9.45-17.00 och direkt efter det blir det hem och mötas av mitt älskade hjärta, imorgon kommer mammas tjej hem igen <3 saknar henne massvis så hej fredag och start på en helg fylld av jobb. Don't care, My girl is coming home <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0