Tillbaka till jobbet

Efter magsjukan och onda dagar för kroppen är jag nu frisk och ska tillbaka till jobbet idag. Kroppen är seg och hänger inte riktigt med pga att maten inte vill komma igång ordentligt men det är ju inte konstigt. Får ta med mig yoghurt och sånt som kroppen tar emot så jag får energi :) Är inte så långt pass idag, bara mellan 15-20.15, efter det blir det direkt hem och filmmys. Tyris åker till krikke idag men kommer några dagar till veckan när jag är ledig för att undvika dagis så mycket som möjligt när det går runt magsjuka som aldrig försvinner. Fattar inte att de inte gör något åt det tillslut. Här i stan har de ju stängt ett dagis och sanerat det för att det gick runt så. Tycker magsjukan varit på Tyra's dagis sen i december ju.. Nåja, snart snart snart åker vi till Paris och Gud va skönt de ska bli! Låt oss hoppas vi är friska under resan :)


Kommentarer
Postat av: emma

ska du och krikke åka till paris tillsammans även fast ni inte är ihop ?

du har så fin blogg !

2013-04-12 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0