Trött som få, dags för sängläge

Sitter i soffan efter en kväll med mamma och SOA. Hon ville se de 3 avsnitt som kommit på säsong 5 så de gjorde vi. Jag grät till det 3e, igen. Trodde det skulle va lättare andra gången.. Men icke :p Tur det bara är en serie, haha.

Nåja, trött är jag, ledig dag imorgon, förmodligen lite besök och massa bus med lillskruttan. I säng tidigt imorgon eftersom krikke ska jobba på måndag. Hans första dag på sitt nya jobb, spännande :D Så roligt att han fått ett "vanligt" jobb också, inte bara extra på krogen. Jag är ledig till onsdag men ska ändå bli gött att komma i säng tidigt och sova ut en del!

Men nu ska jag lägga mig. Tillbaka imorgon :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0