Skvaller

Hur kommer det sig att man tycker det är så roligt att läsa just skvaller, både tidningar och på nätet. Ja t.o.m i bloggar. Själv håller jag mig till tidningar som Veckans NU och Hänt BILD.

Jag älskar att se kläder, läsa om stora kändisar och faktiskt se bilder där de är "vanliga" människor. Vissa bilder tycker jag är orättvisa då tidningarna verkar leta fram det allra värsta. Menar, Vem blir inte med på bilder där man spyr på sig själv? Sedan finns det bilder där jag tycker kändisarna är finare naturliga än i smink.

Nåja, mycket fake, operationer osv är det men så är det ju överallt. Jag själv vill också göra 2 operationer. Ja kanske tre om jag blir riktigt fläskig någon gång så jag mår så dåligt att en fettsugning är på sin plats. Ta mig rätt, jag tycker inte det är fel med att ha lite att ta i och att vara rund. Tvärtom, vissa ska inte vara för smala för då blir de inte fina, alls. Men allt detta handlar ju om hur manager sig själv, vad man är nöjd med och vad man känner att man faktiskt mår dåligt över. Ja, det finns sådana som går överstyr men då har de väl antagligen blivit så inbitna av allt runt omkring och sitt ego i spegeln som aldrig får nog. Jag tycker det är okej med operationer. Varför inte när en människa kan må psykiskt bättre?

Jag säger tummen upp för OP, och jag älskar att läsa om dom i skvallertidningar.. OCH se alla snygga kläder, väskor, skor, frisyrer i olika färger osv. Ja, jag hyllar nog fan skvallerblaskan också! Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0