Sängläge

Ligger i sängen och funderar. Vill flytta, göra om, måla osv.. Ja ni vet allt sånt som hör till. Vore så kul att få dola och inreda lite nytt, ett nytt ställe och ett rum för Tyra. Jag hoppas det blir inom en snar framtid. Tyra blir ju större och så också hennes leksaker :) hehe. Men jag är verkligen sugen på att inreda ett rum till henne!

Nåja. Blev inte MM ikväll, utan 21 jump street (filmen). Min dator är helt seg så de tog lite tid för filmen att bli klar så jag leta i min filmhylla ist. Fun fun.

Men ska nog lägga igen mina små(svullna) ögon(öga). En dag imorgon också och Tyris ska ju till dagis. Själv jobbar jag 12-20.15 så det blir knappt någon tid med skruttan alls :( 9-14 är hon ju på dagis. Känns så skönt att det funkat bra. Att hon äter ordentligt, sover med de andra osv. Mammas duktiga tjej!! <3

Men Godnatt nu, blog you tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0