På väg hem

Ska bli skönt att få komma hem och dra på sig mjukisar, även mina nyinhandlade tofflor som är gjorda av samma material som de där Teddy-filtarna. Väldigt mjuka och goa :) Tänkte jag skulle ha köpt till K också men fanns bara i mindre storlekar.

Blev lite gott och leksaker till Tyra. En hund i koppel som går själv och skäller, Den va rolig den ;) Jag ville även ha en drömfångare och hittade en jag gillade men när jag väl gick tillbaka och skulle köpa den så hade hon packat ihop dem och jag fick inte kolla snabbt och köpa en. Och då ska ni veta att hon bara hade ett litet ställ med drömfångare. Dryg va hon. Men äh, vet andra ställen att köpa dem på. Så himla fina! Hade sådana när jag va liten.

Men nej nu ska jag vila lite. TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0