Hotell, dagis och lite flum..

Har suttit och kikat på massa hotell. Hittade bra centrala för en bra summa, vissa kändes okej och andra mindre trevliga. Vissa som ser mer "äldre" ut har ju sin fina charm. Hittade ett ställe som hade det där verkligen in slitna och riktigt mysiga stilen, tyvärr låg det lite långt ifrån allt så det blev inget med det hotellet. Synd för de hade en otroligt mysig trädgård där man kunde njuta av sin frukost i solen. Helt underbart ju när man är på semester.

Nåja, jag kikade vidare och som sagt så hittade jag lite som kändes ok men ändå inte riktigt "där vill jag bo", så jag tänkte lägga ner och fortsätta imorgon. Jag bläddrade sidan ner och fick se namnet V•••, (skriver namnet när jag vet säkert att det blir bokat. Lite roligare. •tönt-varning•) och klickade mig in bara för namnet's skull. Och ja, här har vi det ju. Jättefina rum, fin entré, bra frukostbuffé, nära till endel sevärdheter vi vill till osv. Gångavstånd till endel av dem så det är ju toppen. Så imorgon blir det förmodligen att boka det, fanns inte mkt rum kvar alls under de datum vi ska åka så lika bra att boka och ha det klart. Och det bästa av allt va ju såklart läget, rummen osv men också att det va såpass billigt som det va. Faktiskt inte alla dyrt, så jag hoppas att det är lika bra som det står och som folk skrivit :p hehe.

Nu har jag precis lagt mig i sängen efter lite ansiktstvätt och dolande. Jag har verkligen ingen bra hy och det tar verkligen ner ens självförtroende. Uuähk. Iaf för mig. Ser fram emot en planerad framtida sak som jag hoppas sker inom en realistisk framtid. Men men sängen, kudden, täcket och Tyra nu (pappan kollar på amerikansk fotboll).Ska "sova ut ordentligt" innan det blir upp och klä på mammas stora tjej. Herregud, hon ska börja på dagis imorgon!! Inskolningen börjar 9.15 och jag är nervös. Det kommer säkert gå toppen och absolut nu när vi är med. Jag tycker det är läskigt att jag ska lämna henne och gå om bara några få dagar. Jag hoppas hon inte bryr sig utan bara passar på att ha roligt med barnen! Hon har nu 3 tänder uppspruckna och framstickande, på väg att ta plats och hon ska börja på dagis.. Vart tog min lilla tjej vägen? Mammas stora tjej nu (men ändå lilla)! Bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0