Feeling good

Helt sjukt va underbart det är att ha Tyra hemma igen. Saknat henne som attans. Gosade lite förut med pussar och kramar, åkte till bergvik med henne och krikke så vi kunde köpa lite gott hem att ha ikväll. Blev nötter för min del :) Innan krikke åkte till jobbet och Tyra skulle i säng så kollade vi på Emil :)

Nu sitter jag i soffan inlindad i en filt och kollar på miss secret agent 2 som är på 5an. Börjar bli riktigt kallt här hemma på kvällarna.. Brr. Ska nog se Hunger Game efter denna. Hört att den ska va bra så ska ge den en chans tänkte jag. Blev även tipsad nu om Magic Mike så får se vilken de blir eller om jag tar en idag och en imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0