Egentid.. med sällskap

Sitter i soffan och ser ut som en geléklump. Lagt en ansiktsmask som jag köpt på H&M, socker skrubb med honung. Den luktar så himla gott och den är jättemjukt att ha i ansiktet. Ska strax skölja av ansiktet och smörja in mig med en ansiktskräm jag köpte för några dagar sedan, gillar den. Annars så rullar Heartbreak Hotel på 7an så lite fniss här och va kommer från mig här i soffhörnet. Den är ju så jäkla rolig :P haha. Om någon av någon konstig anledning missat den, se den! 

Idag på jobbet så hade jag en riktigt effektiv dag och det kändes som om jag fick mycket gjort. Fick även höra från en av de ansvariga idag att hon tyckte jag jobbat jäkligt bra idag och sånt är ju alltid kul att höra. Sporrar en att jobba i ännu högre tempo. Ja, bra dag. Hoppas att imorgon blir lika och det tror jag allt, 11-17 jobbar jag imorgon så en timma mindre än idag. Dagarna rullar förbi fort när man jobbar och nu är ju typ hösten redan här, kallt som tusan va det i förmiddags.
 
Förresten så köpte jag med vantar till Tyra idag från jobbet. Det är rejäla vantar som står emot vatten och är bra och varma när snön faller, så va dom rosa så dom passar till Tyra's overall som jag hoppas kommer passa i vinter, annars får vi köpa en längre fram, men den hon har borde passa :) Köpte även BH och trosor till mig, behövligt! Men nu ska jag skölja av ansiktet innan ansiktsmasken flyttar in i huden på mig ordentligt.  TTYL, och då med lista på lite bra serier!


Tyra i sin overall :)


Kommentarer
Postat av: emma

Men lille gosprutten då :D

2012-09-02 @ 13:59:17
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0