Boom

Första avsnittet av SOA säsong 5. Vilken start. Det va spännande, bra och brutalt! Oväntade scener skrivna åt vissa karaktärer och jisses va det höjde både spänning och de typiska "jag känner såhär.."-känslor när man ser på en serie man gillar. Aah riktigt bra!

På tal om en serie jag gillar så kollar jag på SATC just nu, på tvn. Jag hade tänkt se en film men börjar bli väldigt trött så efter SATC blir det sängen. Jobb imorgon 15.00-20.15, men innan det ska vi nog hälsa på på Tyras dagis. Ja, hon börjar ju på dagis den 17e nu. Lite nervöst faktiskt att det är en halv vecka kvar tills vi ska skola in vårt lilla hjärta. Tiden går för fort.. Vart tog min mammaledighet med en bebis på armen vägen? :) <3

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0