Outside

Nu är vi på bergvik en sväng. Tyra sover här i bilstolen brevid mig så vi har inte gått in ännu. Passar på att skriva lite. Kände att hon behövde få komma ut och få lite luft så vi ska kolla på tights och linnen till henne samt något gott som hon vill äta. Hon äter inte allt för bra just nu tyvärr. Nåja, får stoppa i henne det hon vill.

Till mig själv ska jag nog inte kolla på något alls. Inte mer än kanske morötter och dipp, nomnom. Om det finns tid ikväll så blir det film hemma. Men får se hur Tyra mår ikväll. Febern går upp och ner på henne fortfarande.

Ikväll ska det även beställas nappar till Tyra med hennes namn. Min kusin hade gjort det till sin son inför dagis och det är ju ingen dum idé.

Men nu ska vi in och kika. TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0